Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

27.5.11

Durant:''Δεν χαίρομαι για τον Nowitzki''

Κάτι άλλο θα πρέπει να είχε στο μυαλό του ο αμερικανός δημοσιογράφος που ρώτησε τον Kevin Durant αν χαίρεται που ο Dirk Nowitzki θα βρεθεί στους τελικούς του ΝΒΑ,ύστερα απο όλα όσα πέρασε τα τελευταία τέσσερα χρόνια στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη.Ερώτημα το οποίο έτυχε και της ανάλογης απάντησης απο την πλευρά του σταρ της Oklahoma,ο οποίος απάντησε το αυτονόητο.


"Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος,είμαι ανταγωνιστικός. Δεν με ενδιαφέρει το τι έχει περάσει τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Ξέρω ότι ήταν δύσκολα για εκείνον. Αποκλείστηκε τρεις φορές στον πρώτο γύρο  των πλέι οφ. Είμαι σίγουρος πως τώρα θα είναι  χαρούμενος που επιστρέφει στους τελικούς αλλά εγώ δεν χαίρομαι για αυτόν γιατί θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση του. Συμβαίνουν όμως αυτά."

Ο ''Durantula'' βρέθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του σε τελικούς περιφέρειας,όπως και η ομάδα του,η οποία ωστόσο δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο των Mavericks χάνοντας στη σειρά των τελικών με 4-1.Aυτό φυσικά και δε θα μπορούσε να ευχαριστήσει τον φόργουορντ των Thunder,γι'αυτό και τόνισε το παραπάνω σε δηλώσεις του μετά το τελευταίο παιχνίδι στο Dallas.

O Durant τελείωσε την κανονική διάρκεια αγωνιζόμενος στις 78 απο τις 82 αναμετρήσεις της Oklahoma έχοντας κατά μέσο όρο 27,7 πόντους, 6,8 ριμπάουντ, 2,7 ασίστ, 1,1 κλεψίματα και 1,0 μπλοκ σε 38,9 λεπτά ανά αγώνα.Όσον αφορά τα στατιστικά του στoυς 17 αγώνες των Playoffs,αυτά  ανέρχονται στους 28,6 πόντους, 8,3 ριμπάουντ, 2,8 ασίστ, 0,9 κλεψίματα και 1,1 μπλοκ.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management