Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

11.12.11

Billups:"Ίσως αποσυρθώ αν δεν έχω ελευθερία"

Tην πικρία του για την απόφαση των Knicks να χρησιμοποιήσουν τον νεοεισαχθέντα όρο του "amnesty clause" στον ίδιο εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Chauncey Billups. Παράλληλα, αποκάλυψε πως σκέφτεται ακόμα και το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, σε περίπτωση που υποχρεωθεί να ακολουθήσει τον νέο κανονισμό των waivers.

Ο 35χρονος πόιντ γκαρντ από τη στιγμή που έμεινε ελεύθερος από τους Knicks,μπήκε στη λίστα των waivers και για τις επόμενες μέρες θα είναι διαθέσιμος να δεχτεί προτάσεις από οποιαδήποτε ομάδα, ωστόσο θα είναι υποχρεωμένος να καταλήξει σε αυτή που θα του κάνει την καλύτερη προσφορά. Κάτι που δεν αρέσει καθόλου στον πρώην παίκτη και πρωταθλητή(2004) με τους Pistons, αφού θέλει ο ίδιος να επιλέξει το που θα συνεχίσει την καριέρα του. Όσον αφορά το τελευταίο, ξεκαθάρισε πως θα ήθελε πολύ να αγωνιστεί στο Miami, ενώ σε σχετική ερώτηση που δέχτηκε για τον αν οι Knicks έχουν τις δυνατότητες να κατακτήσουν το πρωτάθλημα, απέκλεισε το εν λόγω ενδεχόμενο.

Συγκεκριμένα, ο απόφοιτος του Colorado ανέφερε:"Δεν αξίζω αυτή τη συμπεριφορά. Ιστορικά, αυτά τα πράγματα δεν συμβαίνουν στους σπουδαίους παίκτες και τα καλά παιδιά. Συμβαίνουν όμως συνεχώς σε μένα και έχω βαρεθεί. Νιώθω ευλογημένος από το παιχνίδι και από αυτά που έχω πάρει, αλλά αυτά τα πράγματα σε κουράζουν. Νομίζω ότι αυτό συμβαίνει επειδή ο κόσμος θεωρεί ότι αυτή η καλοσύνη μου και ο επαγγελματισμός μου είναι η αδυναμία μου. Νομίζουν ότι θα είμαι εντάξει με αυτό. Δεν θα είμαι όμως".


Στη συνέχεια, αποκάλυψε τις σκέψεις του περί αποχώρησης από τα παρκέ, αφού όπως σημείωσε επιθυμεί να ελέγχει ο ίδιος τη μοίρα του:''Εχω μαζέψει λεφτά. Ίσως αποσυρθώ αν δεν έχω την ελευθερία μου. Θέλω να ελέγχω τη μοίρα μου. Και όπως μπορεί να δει κάποιος, ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω. Ξέρω ότι υπάρχουν μερικές ομάδες που υποστηρίζουν ότι θα ήμουν καλός σαν μέντορας. Έχω μερικά καλά χρόνια να παίξω μπάσκετ και δεν θέλω να έρχομαι από τον πάγκο ή να γίνω μέντορας. Δεν θα είμαι αυτός ο τύπος. Θέλω να πάω κάπου και να κερδίσω. Θέλω να διαλέξω".


Όταν κλήθηκε να εκφράσει την άποψη του, σχετικά με τους φετινούς Knicks και κατά πόσο αυτοί είναι έτοιμοι για το πρωτάθλημα, τόνισε: "Πιστεύω πως οι Νικς δεν έχουν ακόμα το επίπεδο για να χτυπήσουν το πρωτάθλημα. Δεν είναι πως δεν θέλω να πάνε καλά στη διοργάνωση. Θέλω μόνο το καλύτερο για τον Carmelo και τον Amar'e. Η ομάδα όμως έχει αδυναμίες, ειδικά στη θέση του πόιντ γκαρντ", ενώ για το αν τον ενδιέφερε να συνεχίσει την καριέρα του σε μία ομάδα όπως οι Heat,ήταν ξεκάθαρος:''Θα το ήθελα. Μόνο αυτό θα πω. Πραγματικά θα το ήθελα πάρα πολύ".

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management