Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

27.12.11

tullamore picks... 27/12

 
Αρχικά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι οι Lakers θα κερδίσουν και θα καλύψουν και το spread των 4,5 πόντων, αλλά δεν το παίζω, επειδή είπα να κρατήσω την υπόσχεση που είχα δώσει στον εαυτό μου, δηλαδή να μείνω μακριά από το LA μέχρι να γυρίσει ο Bynum. 
 Στα σημερινά μου αρέσουν οι Nets στο +4, αλλά και πάλι δεν κάνω επιλογή, γιατί κάτι δεν μου κάθισε καλά και το φοβήθηκα.
 
Θα πάω με το Portland απόψε. Καλό ήταν το Sacramento χθες, αλλά σήμερα θα έχει και καλά κορμιά κόντρα στον Cousins, συν το γεγονός ότι το Rose Garden είναι από τις πιο σοβαρές έδρες στην λίγκα. Δεν με πείθουν ούτε εμένα οι Blazers, αλλά οι Κings δεν είναι ομάδα που μπορεί να διαχειριστεί την "καλή" νίκη κόντρα στους Lakers.

Sacramento Kings @ Portland Blazers
pick Portland Blazers -7,5

Δεύτερη επιλογή είναι η ομάδα που με ρήμαξε χθες. Προσπάθησα να ηρεμήσω το τελευταίο δίωρο και αποφάσισα να την εμπιστευτώ ξανά. Το κοινό πηγαίνει με τους Wolves, μετά και τη χθεσινή καλή εμφάνιση και του Rubio. Εγώ θα πάω με την έδρα. 

Minnesota Timberwolves @ Milwaukee Bucks 
pick Milwaukee Bucks -5

Τρίτη επιλογή το ημίχρονο στο Miami.

Boston Celtics @ Miami Heat
pick Miami Heat -5 (1st Half)


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management