Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

28.1.11

Το Κάρφωμα:''Mαγεία'' στο Chicago,εμπιστοσύνη σε Sixers και Pacers

Άμα φτάσαμε στο σημείο να έχουμε 50% επιτυχία σε δύο δυάδες, πιάνοντας ένα παιχνίδι απο την καθεμιά και χάνοντας άλλο ένα αντίστοιχα, τότε... ζήτω που καήκαμε.Πάντως αυτό το ένα χαμένο μάτς σε τριάδα η δυάδα, δε δείχνει διάθεση να σταματήσει να μας κυνηγάει.Ξεκινήσαμε χθές ποντάροντας στη νίκη του Miami με χάντικαπ -2.5, αλλά ο Wade(που ωστόσο ήταν χάρμα ιδέσθαι για ακόμη μία φορά)και η παρέα του, αυτοκτόνησαν και πάλι.΄Οπως κάνανε και στους αγώνες με Clippers και Atlanta,βλέποντας ολόκληρο το παιχνίδι με μιά χαλαρή διάθεση και τρέχοντας στην τελευταία περίοδο για να προλάβουν να σώσουν αυτά που δεν σώνονται.Έτσι ηττήθηκαν και χθές με πέντε πόντους και μας πέταξαν νωρίς απ'έξω.

Η τραγική ειρωνία είναι πως βγάλαμε το -6,5 των Rockets, οι οποίοι κάποια στιγμή χάνανε με πάνω απο 20 και τελικά γνώρισαν την ήττα στο Dallas με πέντε.Στο άλλο δελτίο το over 211,5 στο Knicks-Heat ούτε καν που το πλησιάσαμε, αφού μπήκαν συνολικά 181 πόντοι,αλλά τουλάχιστον μας δικαίωσε το under 185,5 στo Blazers-Celtics, όπου οι δύο ομάδες πέτυχαν 166 πόντους.

Όσων αφορά τα σερί στο 24 φυσικά χάθηκε το ποντάρισμα μας στη νίκη του Miami ''με 3 η περισσότερους'', όπως και στο contra το ''να βάλουν πάνω απο 51 πόντους συνολικά οι Amare Stoudamire-Lebron James'' κι αυτό γιατί πέτυχαν 48.Σήμερα το πρόγραμμα έχει 12 αγώνες και ας ελπίσουμε πως με τις επιλογές που θα κάνουμε θα γυρίσουμε στις επιτυχίες ύστερα απο δύο άγονες βραδιές.Πάμε να δούμε τι θα κρατήσουμε..


Eπιλογές 1

Philadelphia 76ers-Memphis Grizzlies 1 με χάντικαπ  -3,5(1,90)

Chicago Bulls-Orlando Magic over 187,5(1,83) 

Indiana Pacers-New Jersey Nets 1 με χάντικαπ -4,5(1,76) 

Επιλογές 2

Τοronto Rptors-Milwaukee Bucks +3,5 για Raptors(1,76)

Atlanta Hawks-New York Knicks +6,5 για Knicks(1,90)

Utah Jazz-Minnesota Timberwolves +5,5 για Timberwolves(2,05)


Tριάδα ρίσκου

Cleveland Cavaliers-Denver Nuggets +5,5 για Cleveland(2,55)

Los Angeles Lakers-Sacramento Kings +10,5 για Kings(2,10)

Phoenix Suns-Boston Celtics under 196,5(2,10)

Mπόμπα

Utah Jazz-Μinnesota Timberwolves 2(3,65)


*Προσοχή:Οι αποδόσεις είναι ΜΟΝΟ απο την bet365 και αφορούν την ώρα που κοινοποιήθηκε το κείμενο στο blogΓια οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτές δεν ευθύνεται το Ν.Β.Αir 
Sport24 

Στο 24 δε θα ήθελα να μπλέξω με τα δύο μεγάλα χάντικαπ(παρόλο που βλέπω να βγαίνουν) και ειδικά του Miami, που όπως έγραψα και στην αρχή συνηθίζει τώρα τελευταία να αυτοκτονεί, ενώ βλέπω παράλληλα και μιά διάθεση υποτίμησης απέναντι σε ορισμένες ομάδες.Πέρα απο αυτό δε θα ασχοληθώ ούτε με το εντεκάρι της Οklahoma και θα πάω καρφί στη νίκη των Magic μέσα στο Chicago,ένστικτο είναι αυτό,τι να κάνουμε τώρα....Τα ξημερώματα θα επιλέξω και το ''198 πόντοι οι περισσότεροι'' στο Lakers-Kings.

Contra

Στο contra μας δίνονται δύο επιλογές κι εγώ θα επιλέξω κι εκεί τη νίκη του Orlando.Όσο για την άλλη,αφορά το ''αν θα πετύχει κάποιος παίκτης πάνω απο 29 πόντους'' στο Hawks-Knicks,τρέχα γύρευε δηλαδη.


 Υ.Γ 1 Σας περιμένουμε όλους και σήμερα το βραδάκι(μέχρι της 05:10 τα ξημερώματα) για να σχολιάσουμε τους αγώνες στους οποίους ποντάραμε,να παρακολουθήσουμε τα παιχνίδια(μέσα απο το Ν.Β.Αir) και να κάνουμε τον χαβαλέ μας μέσω του chat του blog.


Y.Γ 2 Οποιοσδήποτε θέλει να με ρωτήσει κάτι που να αφορά τις επιλογές μου στη στήλη ''Κάρφωμα'',ανάλυση,τραυματίες,στατιστικά,προηγούμενα μάτς,βαθμολογίες,ρεκόρ κτλ. θα είμαι στη διάθεση σας  εώς της 05:10.Δεν καταφέραμε να κάνουμε την ανάλυση μας σήμερα,με τα στατιστικά και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνουμε,λόγω χρόνου.Οπότε  ότι θέλετε μέσω του Chat μπορείτε να με ρωτήσετε,ακόμα και πέρα απο τις επιλογές μου...




Υ.Γ 3 Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω ακόμη μία φορά να προωθήσετε το blog μας(εφόσων φυσικά σας αρέσει και το παρακολουθείτε)έτσι ώστε να το μάθουν κι άλλοι ''άρρωστοι'' με το Ν.Β.Α και να μεγαλώσει η παρέα μας.Mπορείτε να το κάνετε με το να γίνετε μέλος στη σελίδα μας στο facebook και να την στείλετε σε όλους τους φίλους σας,να το προτείνετε γενικότερα κι εκτός facebook ακόμα,να το στείλετε με mail κτλ.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.








 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management