Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

24.1.11

To Kάρφωμα:''Αρπακτικά-Ρουκέτες'' και over

Η χθεσινή μέρα περιελάμβανε μόνο ένα αγώνα(Nuggets-Pacers) κι έτσι δε θεώρησα απαραίτητο να γράψω ''Κάρφωμα'' για ένα παιχνίδι.Όποιος φυσικά ήθελε να ρωτήσει την γνώμη μου πάνω στο συγκεκριμένο μάτς το έκανε μέσω του chat.Όπου και ανέφερα σε κάποιους αναγνώστες του Ν.Β.Αir πως το βλέπω στο over, αλλά και με λίγο ρίσκο να καλύβεται και το χάντικαπ των εννέα πόντων απο το Denver.Σήμερα έχουμε φούλ αγωνιστική δράση με δέκα αγώνες να γεμίζουν το καλεντάρι της 24/01/11.Πάμε να κρατήσουμε κάποιους από αυτούς σε τριάδες αλλά και στα σερί

Επιλογές

Μinnesota Timberwolves-Houston Rockets 2 με χάντικαπ -2,5(1,90)

Τoronto Raptors-Memphis Grizzlies +5,5 για Raptors(1,76)

New York Knicks-Wshington Wizards 1 με χάντικαπ -6,5(1,76)

Επιλογές 2

Οrlando Magic-Detroit Pistons over 192,5(1,90)

Toronto Raptors-Memphis Grizzlies over 203,5(1,90)

New Orleans Hornets-Oklahoma City Thunder +4,5 για Thunder1,83)

Sport24

Στο 24 θα πάω με το ''194 οι περισσότεροι πόντοι'' στο Magic-Pistons, αν και μου αρέσει πολύ και το ''οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα'' στο Hornets-Thunder.Με το Bulls-Bucks δεν ασχολούμαι καθόλου παρόλο που κάτι μου λέει πως οι ''ταύροι'' δε θα καλύψουν το χάντικαπ των 9 πόντων.Στο τελευταίο αγώνα ανάμεσα στους Warriors με τους Spurs θα πάρω και εκεί το ''οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα''.

Contra

To Conrtra για ακόμη μία φορά σε σύνολο δέκα αγώνων και άνω μας δίνει μονάχα έναν.Τέλος πάντων έχω βαρεθεί να ασχολούμαι και να το κράζω το συγκεκριμένο σάιτ.Μας δίνει λοιπόν το δίλλημα του ''Αν κάποιος παίκτης πετύχει πάνω απο 30 πόντους''.Με δεδομένο ότι μιλάμε για δύο ομάδες που δίνουν μεγάλη έμφαση πρώτα απ'ολα στην άμυνα τους και έχουν αμφότερες πολύ καλή αμυντική λειτουργία θα επιλέξω το ''ΟΧΙ''.


Υ.Γ 1 Σας περιμένουμε όλους και σήμερα το βραδάκι(μέχρι της 05:10 τα ξημερώματα) για να σχολιάσουμε τους αγώνες στους οποίους ποντάραμε,να παρακολουθήσουμε τα παιχνίδια(μέσα απο το Ν.Β.Αir) και να κάνουμε τον χαβαλέ μας μέσω του chat του blog.


Y.Γ 2 Οποιοσδήποτε θέλει να με ρωτήσει κάτι που να αφορά τις επιλογές μου στη στήλη ''Κάρφωμα'',ανάλυση,τραυματίες,στατιστικά,προηγούμενα μάτς,βαθμολογίες,ρεκόρ κτλ. θα είμαι στη διάθεση σας  εώς της 05:10.Δεν καταφέραμε να κάνουμε την ανάλυση μας σήμερα,με τα στατιστικά και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνουμε,λόγω χρόνου.Οπότε  ότι θέλετε μέσω του Chat μπορείτε να με ρωτήσετε,ακόμα και πέρα απο τις επιλογές μου...




Υ.Γ 3 Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω ακόμη μία φορά να προωθήσετε το blog μας(εφόσων φυσικά σας αρέσει και το παρακολουθείτε)έτσι ώστε να το μάθουν κι άλλοι ''άρρωστοι'' με το Ν.Β.Α και να μεγαλώσει η παρέα μας.Mπορείτε να το κάνετε με το να γίνετε μέλος στη σελίδα μας στο facebook και να την στείλετε σε όλους τους φίλους σας,να το προτείνετε γενικότερα κι εκτός facebook ακόμα,να το στείλετε με mail κτλ.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management