Eπειδή καθυστερήσαμε πολύ να κοινοποιήσουμε τη στήλη ''Κάρφωμα'' δεν θα σταθούμε καθόλου στον απολογισμό των χθεσινών επιλογών μας και θα περάσουμε κατευθείαν στα σημερινά.Η αλήθεια βασικά είναι πως λόγω προσωπικού προβλήματος, δεν ήταν στα πλάνα μου να γράψω σήμερα αλλά τελικά το έκανα.Οκτώ μάτς έχει απόψε το καλεντάρι του ΝΒΑ και πάμε να δούμε τι θα κρατήσουμε.
Επιλογές 1
Chicago Bulls-Indiana Pacers under 193,5(1,95)
Memphis Grizzlies-Washington Wizards over 196,5(1,90)
Dallas Mavericks-Atlanta Hawks +6,5 για Hawks(1,76)
Eπιλογές 2
San Antonio Spurs-Houston Rockets +8,5 για Rockets(1,90)
Chicago Bulls-Indiana Pacers +8,5 για Pacers(1,83)
Los Angeles Clippers-Charlotte Bobcats over 191,5(1,83)
Sport24
Στο 24 θα παίξω το ''οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα'' στο Spurs-Rockets, διότι μου φαίνεται αρκετά υψηλό το χάντικαπ σε ένα μάτς που πρόκειται για ντέρμπι της πολιτείας του Τέξας.
Contra
Στο Contra λέω να πάρω το δίλλημα ''σε ποιό μάτς θα μπούν περισσότεροι πόντοι'',στο οποίο μας το Dallas-Atlanta η το Chicago-Indiana και εγώ θα πάω με το πρώτο.
Υ.Γ 1 Σας περιμένουμε όλους και σήμερα το βραδάκι(μέχρι της 05:10 τα ξημερώματα) για να σχολιάσουμε τους αγώνες στους οποίους ποντάραμε,να παρακολουθήσουμε τα παιχνίδια(μέσα απο το Ν.Β.Αir) και να κάνουμε τον χαβαλέ μας μέσω του chat του blog.
Y.Γ 2 Οποιοσδήποτε θέλει να με ρωτήσει κάτι που να αφορά τις επιλογές μου στη στήλη ''Κάρφωμα'',ανάλυση,τραυματίες,στατιστικά,προηγούμενα μάτς,βαθμολογίες,ρεκόρ κτλ. θα είμαι στη διάθεση σας εώς της 05:10.Δεν καταφέραμε να κάνουμε την ανάλυση μας σήμερα,με τα στατιστικά και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνουμε,λόγω χρόνου.Οπότε ότι θέλετε μέσω του Chat μπορείτε να με ρωτήσετε,ακόμα και πέρα απο τις επιλογές μου...
Y.Γ 2 Οποιοσδήποτε θέλει να με ρωτήσει κάτι που να αφορά τις επιλογές μου στη στήλη ''Κάρφωμα'',ανάλυση,τραυματίες,στατιστικά,προηγούμενα μάτς,βαθμολογίες,ρεκόρ κτλ. θα είμαι στη διάθεση σας εώς της 05:10.Δεν καταφέραμε να κάνουμε την ανάλυση μας σήμερα,με τα στατιστικά και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνουμε,λόγω χρόνου.Οπότε ότι θέλετε μέσω του Chat μπορείτε να με ρωτήσετε,ακόμα και πέρα απο τις επιλογές μου...
1/29/2011 11:55:00 μ.μ.
N.B.A er
Posted in:

Athens Time
New York Time