Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

21.4.11

Roy:''Θα έπρεπε να αντιμετωπίζομαι καλύτερα''


Δυσαρεστημένος απο τον τρόπο αντιμετώπισης που τυγχάνει απο τον προπονητή του Nate McMilan εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Brandon Roy.Ο γκαρντ των Blazers μετά το τέλος του αγώνα στο Dallas και την δεύτερη ήττα της ομάδας του απο τους Mavericks,για τον πρώτο γύρο των Playoffs,αναφέρθηκε στον τεχνικό του Portland,εκφράζοντας  την απογοήτευση του για τα μόλις οκτώ λεπτά που βρέθηκε στο παρκέ.



''Θα ήταν ψέματα αν έλεγα πως δεν είμαι πληγωμένος ή απογοητευμένος. Το σημαντικότερο όμως είναι να προχωρήσουμε μπροστά και και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Απλώς πίστευα πως θα έπρεπε να αντιμετωπίζομαι  καλύτερα. Αυτό με απογοήτευσε.''δήλωσε αρχικά ο άσος των Blazers,ο οποίος σταδιακά έχασε την θέση του στην βασική πεντάδα,λόγω των σοβαρών τραυματισμών στα δύο του γόνατα.

''Μπήκα 2:36 πριν την λήξη του πρώτου δωδεκάλεπτου. Είπα μέσα ΟΚ εδώ είμαι μέχρι το τέλος της περιόδου. Στην δεύτερη περίοδο ήμουν έτοιμος να επιστρέψω και είδα ξαφνικά τον Paty(Mills) και τον Rudy(Fernandez) μπροστά από εμένα.Έπρεπε να παίξω."τόνισε για το χρόνο συμμετοχής του στον αγώνα με τους Mavs και συνέχισε αναφερόμενος στον προπονητή του:

''Είναι στην φύση μου να μην δημιουργώ αντιπαλότητες.Ο coach φαίνεται να εμπιστεύεται τα παιδιά και να είναι δύσκολο να με επανεντάξει στην ομάδα. Αν αυτό ισχύει τότε θα προσπαθω και θα υποστηρίζω την ομάδα. Και αν γίνουν όλα όπως στις αρχές τότε όλα καλά.''σημείωσε,για να καταλήξει:''Αλλά και τώρα θα είμαι καλά. Θα επιστρέψω στην οικογένεια μου και θα είμαι χαρούμενος.''



O Roy διανύει την πέμπτη του χρονιά στο Portland και τελείωσε την κανονική περίοδο αγωνιζόμενος σε 47 αγώνες,απο τους οποίους ξεκίνησε στη βασική πεντάδα στους 23.Σε αυτούς είχε κατα μέσο όρο 12,2 πόντους,2,7 ασίστ και 2,6 ριμπάουντ σε 27,9 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management