Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

26.3.13

Kevin Durant, γνωστoς και ως Messi...


Καμιά φορά τα πράγματα κάνουν μπαμ. Ποιος Όντεν και ποιο Νο1;
Ο Κέβιν έκανε αίσθηση από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στα παρκέ του ΝΒΑ. Και μετά συνεχόμενες επιτυχίες και ατομική βελτίωση χρόνο με το χρόνο, δηλώσεις τύπου «Scarlett Johansson I will drink your bath water…» που μας άρεσαν, αλλά κάπου στην πορεία άρχισε να το χάνει.

Η ιστορία μου θυμίζει λίγο τον τρόπο με τον οποίο μίσησα τον Messi.
Έχει κανείς αντίρρηση; Κατάλαβα, είστε σαν τους από κάτω↓↓↓

 Από μικροί blaugrana είστε όλοι. Πάντα την αγαπούσατε την Μπαρσελόνα. Ξέρω ξέρω, αξέχαστο θα σας μείνει το σουτ του Koeman στον τελικό το 92’…
Είμαι κομπλεξικός εγώ που δεν αντέχω την φλωριά του Μέσσι, που δε σέβεται την καταγωγή του; Ή μήπως τη σέβεται, αλλά έχει επιλέξει τον δρόμο του φλώρου; Τον δρόμο του καλού παιδιού και του low profile, που λένε και στο χωριό του ΝΒΑer.
Εγώ δεν τρώω παπά…

Και όπως δεν τρώω τον παπά του Messi, δεν θα φάω ούτε εκείνον του Durant.
Εσύ ρε Durantula, εκτός του ότι μου έχεις κλέψει το λογοπαίγνιο (βλ. Skype tarantullamore), κάνεις τα πάντα για να σε αντιπαθήσω. Και το κακό είναι ότι θα φτάσω σε σημείο να συμπαθώ τον άλλον από το Μαϊάμι, τη στιγμή που ψάχνω υποκατάστατο μετά την επικείμενη αποχώρηση του Kobe.

Δεν αντέχεται τόση ταπεινοφροσύνη. Μεταξύ μας, ούτε η ζυγοστάθμιση στον ώμο αντέχεται, πριν σουτάρεις βολή ρε Durant, γι’ αυτό κάνε μου τη χάρη…
Κάθεσαι και ανέχεσαι το χελωνονιντζάκι (→ Westbrook) στην ομάδα σου και κάθε φορά που γίνεται η στραβή φταίει εκείνος.
Τι να πρωτοθυμηθώ; Το περσινό All Star Game, που ξεσκίστηκες να πάρεις το MVP, όταν ο Λεμπρόν έκανε τα ίδια πράγματα διασκεδάζοντας το;
Να θυμηθώ επίσης πέρσι, που ξεσκίστηκες στα τελευταία παιχνίδια να προσπεράσεις τον Kobe και να βγεις πρώτος σκόρερ στη λίγκα, τη στιγμή που εκείνος είχε παρκάρει;
Που ήταν ρε χαλβά η ταπεινοφροσύνη σου τότε;
Μάγκας δε θα γίνεις έτσι. Τον κόσμο πρέπει να τον κερδίσεις. Και μέχρι να κάνεις κάτι για να μου φύγει από το μυαλό ότι υποκρίνεσαι, εγώ δεν ασχολούμαι ξανά μαζί σου.
Α ναι…

Να μην ξεχάσω να αναφέρω, τον λόγο που με οδήγησε στο σημερινό κράξιμο…



το παραπάνω θα ήταν φοβερή στιγμή, αν δεν είχε προηγηθεί πριν 2 μήνες το παρακάτω.



Cheers...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management