Ο επί 7 χρόνια (2001-2007) Point Guard των Nets και νυν των Dallas Mavericks (2007-2011), μίλησε για την πρώην ομάδα του και συγκεκριμένα για την ανέγερση του νέου γηπέδου τους.
Ο 33χρονος σήμερα Kidd, δήλωσε πως αυτή η κίνηση έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό γιατί ήταν όνειρο για όλους στο New Jersey. Το νέο γήπεδο εκτός από το την αύξηση κερδών και την ‘ανανέωση’ όλης της ομάδας, θα προσελκύσει και πολλούς παίχτες που το καλοκαίρι θα είναι Free Agents και θα ψάχνουν μια νέα ‘στέγη’.
Το νέο γήπεδο, σύμφωνα με το πλάνο θα είναι έτοιμο περίπου στα μέσα του 2012 για να στεγάσει τους Nets.
1/23/2011 03:55:00 μ.μ.
Mastorakos

Posted in:

Athens Time
New York Time