Μετά από μία μέρα αποχής το ''Κάρφωμα'' είναι και πάλι εδώ για να βάλει ένα χεράκι (όσο μπορεί κι αυτό) ώστε να δώσει μία ώθηση πρός το ταμείο ή πρός ένα μεγαλύτερο seri(σε Sport24 και Contra).Με τα προχθεσινά φυσικά και δε θα ασχοληθώ διότι έχουν περάσει ήδη σχεδόν δύο μέρες,απλά θα πώ μονάχα πως δεν είχαμε πάει έτσι όπως θα περιμέναμε να πάμε.Στα χθεσινά τώρα,δεν παίξαμε κάτι κι αυτό διότι δεν προλάβαμε να μελετήσουμε,να διαβάσουμε,να ακούσουμε και γενικά είμασταν εκτός θέματος Ν.Β.Α. και όπως έχω ξαναπεί δεν πονταρώ πουθενά ούτε ένα λεπτό, αν προηγουμένως δεν ειμαι ενημερωμένος για το τι επικρατεί.Ευτυχώς όμως που δεν ασχοληθήκαμε με κάτι γιατί νομίζω πως αυτό το 2,50 των Rockets μέσα στους Grizzlies δε θα μπορούσαμε να το αποφύγουμε και θα πηγαίναμε φυσικά στον κουβά.Πάμε όμως κατευθείαν στα σημερινά να δούμε τι θα κρατήσουμε....
Επιλογές
Μilwaukke Bucks-Memphis Grizzlies 1 με χάντικαπ -2,5(1,83)
Los Angeles Clippers-Golden State Warrios +8,5 για Warriors(1,83)σε περίπτωση που δεν παίξει ο Μοnta Ellis(αυτή την στιγμή δίνεται αμφίβολος με πολύ καλές πιθανότητες να ξεκινήσει ωστόσο)θα προτιμήσω κάποιο άλλο παιχνίδι.
Houston Rockets-Orlando Magic over 207,5(1,83)
Eπιλογές 2
Detroit Pistons-Phoenix Suns 2(1,95)
Philadelphia 76ers-Utah Jazz +2,5 για Utah(1,83)
Charlotte Bobcats-Atlanta Hawks +3,5 για Hawks(1,83)
Sport24
Στο 24 φυσικά και δεν προλαβαίνουμε να παίξουμε πάνω απο ένα παιχνίδι διότι όλα είναι σε κοντινές ώρες μεταξύ τους, οπότε αναγκαστικά απο τα τρία που μας δίνει θα πρέπει να επιλέξουμε ένα.Εγώ προσωπικά θα πάρω το τελευταίο,δηλαδή το ''208 οι περισσότεροι πόντοι'' στο Rockets-Magic.To χάντικαπ των δεκατριών στο Heat-Raptors το θεωρώ πολύ επικίνδυνο κι ας διασύρθηκε το Toronto χθές στους Magic και οι Celtics δε μου λένε τίποτα.
Contra
To contra σε σύνολο δεκατριών αγώνων μας δίνει μονάχα μία επιλογή....να το χαιρόμαστε παιδιά.Τραγικό, ετσι απλά ΤΡΑΓΙΚΟ!!!Σε αυτό εγώ έχω 7 σερί μέχρι την ώρα που γράφω αυτή την πρόταση και η αλήθεια είναι πως δεν θα ήθελα να το χαλάσω για το ''αν θα κερδίσει το San Antonio με πάνω απο 5 πόντους''.Οπότε το πιό πιθανό είναι να το αφήσω στην άκρη αυτό το μοναδικό παιχνίδι που μας δίνουν οι ''φίλοι'' μας απο το contra.Σε περίπτωση που ντε και καλά επιθυμεί κάποιος να το ποντάρει, η άποψη μου είναι πως δύσκολες ώρες θα περάσουν οι Spurs στη Νέα Ορλεάνη,οπότε ''ΟΧΙ''.
Y.Γ 2 Οποιοσδήποτε θέλει να με ρωτήσει κάτι που να αφορά τις επιλογές μου στη στήλη ''Κάρφωμα'',ανάλυση,τραυματίες,στατιστικά,προηγούμενα μάτς,βαθμολογίες,ρεκόρ κτλ. θα είμαι στη διάθεση σας εώς της 05:10.Δεν καταφέραμε να κάνουμε την ανάλυση μας σήμερα,με τα στατιστικά και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνουμε,λόγω χρόνου.Οπότε ότι θέλετε μέσω του Chat μπορείτε να με ρωτήσετε,ακόμα και πέρα απο τις επιλογές μου...
1/22/2011 06:47:00 μ.μ.
N.B.A er

Posted in:

Athens Time
New York Time