Τον Jason Williams πήραν την απόφαση να αποδεσμέυσουν οι Magic κι αυτό διότι δε βρισκόταν στα πλάνα της ομάδας.Ο 35 χρονος πλέι μέικερ πρόλαβε να αγωνιστεί φέτος σε 16 αγώνες απο τους οποίους δε βρέθηκε στη βασική πεντάδα σε κανέναν.Σε αυτούς είχε κατά μέσο όρο 2,1 πόντους και 1,5 ασίστ σε 10,7 λεπτά συμμετοχής.
Ο Williams επιλέχθηκε στο draft του 1998 στη θέση 7 απο τους Sacramento Kings, όπου και αγωνίστηκε ως το 2001,στη συνέχεια έπιαξε για τέσσερα χρόνια στους Grizzlies με την πρώτη απο αυτές να είναι και η καλύτερη της καριέρας του, με 14,8 πόντους και 8,0 ασίστ σε 34,4 λεπτά συμμετοχής και σε 65 αγώνες που συμμετείχε(ως βασικός σε όλους).Ευτύχισε να βρίσκεται στην ομάδα της Heat(για τρία συνολικά χρόνια) το 2006 και να στεφθεί πρωταθλητής μαζί της,βάζοντας κι αυτός το χεράκι του σε αυτή την μεγάλη επιτυχία του Miami.
Τα δέκα αυτά χρόνια της παρουσίας του στο κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ του πλανήτη, έχει πάρει μέρος σε 777 παιχνίδια έχοντας κατά μέσο όρο 10.6 πόντους,5.9 ασίστ,2.3 ριμπάουντ και 1.2 κλεψίματα.
1/28/2011 12:57:00 π.μ.
N.B.A er

Posted in:

Athens Time
New York Time