Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

12.10.12

“ΚΙΝΕΖΟΣ” Ο McGRADY

Μέσω μίας ανακοίνωσης στο προσωπικό του site αποχαιρέτησε τους φίλους του NBA ο Tracy McGrady, o οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στη Κίνα και συγκεκριμένα στους Qingdao Eagles.
Εδώ παραθέτουμε το μεγαλύτερο τμήμα της ανακοίνωσης του άλλοτε πρώτου σκόρερ του ΝΒΑ:
Υπάρχουν στιγμές στη ζωή που ένας νέος δρόμος ανοίγεται και φαίνεται ότι αυτή η στιγμή ήρθε για εμένα τώρα. Ήταν όνειρο για εμένα ότι μπήκα στο ΝΒΑ μόλις έκλεινα τα 18 μου χρόνια. Δούλεψα σκληρά και έβαλα την καρδιά μου και την ψυχή μου στο παιχνίδι. Θεωρώ τον εαυτό μου μαθητή του παιχνιδιού, αφού έχω παρακολουθήσει, μελετήσει και παίξει κόντρα στους καλύτερους παίκτες του κόσμου. Το ΝΒΑ ήταν το δικό μου Πανεπιστήμιο και έμαθα πολλά. Βίωσα τις καλύτερες στιγμές που μπορεί να ζήσει ένας παίκτης, αλλά και μερικές άσχημες. Όλα αυτά όμως ήταν εξίσου σημαντικά για να γίνω ο άνθρωπος που είμαι σήμερα. Μπαίνοντας στο νέο κεφάλαιο της ζωής μου, είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω για τους Qingdao Eagles στην Κίνα. Έχω βρεθεί στην Κίνα πολλές φορές τα τελευταία χρόνια και αγαπάω τους ανθρώπους και την χώρα. Θα είναι τιμή μου να παίξω για αυτούς. Ευχαριστώ κάθε φίλαθλο που πίστεψε σε εμένα. Τραυματισμοί ή όχι, δεν θα άλλαζα τίποτα. Είμαι περήφανος για το σημάδι που άφησα στο παιχνίδι και ευγνώμων που ήμουν μέλος της λίγκας. Ήταν όνειρο για εμένα να παίζω μπροστά σας κάθε βράδυ, σε κάθε γήπεδο. Σας ευχαριστώ.
Tmac”.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο McGrady δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τους ανθρώπους που τον βοήθησαν να παίξει στο NBA. Χαρακτηριστικά, ανέφερε για τον Kobe Bryant: “Ήταν τιμή μου να παίξω εναντίον σου”, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τους πρώην συμπαίκτες του, μεταξύ των οποίων ο Yao Ming και ο Charles Oakley.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management