Όταν το μπάσκετ δεν παίζεται στο παρκέ...

Ένα blog για όλους τους ''άρρωστους'' με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον πλανήτη

To NBAir επανέρχεται από τέλη Σεπτέμβρη 2014 με κύρια αλλαγή του την εστίαση στα του στοιχήματος,όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη

7.11.12

ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ Ο HARDEN

Το λιγότερο ενοχλημένος από τη στάση της πρώην ομάδας του παρουσιάστηκε ο James Harden σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στα αμερικάνικα Μέσα. Ο Harden τόνισε πως οι άνθρωποι της Thunder του έδωσαν μόλις μία ώρα διορία για να αποφασίσει σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του. Μάλιστα, ανέφερε πως δεν τον πείραξε το γεγονός ότι θα ήταν αναπληρωματικός, αλλά η συμπεριφορά της διοίκησης. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Μετά από όλα όσα έγιναν και όλα όσα πετύχαμε μαζί, μου δίνεται μονάχα μία ώρα να αποφασίσω; Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αποφάσεις της ζωής μου. Ήθελα να πάω σπίτι μου και να προσευχηθώ. Η κίνηση με πείραξε. Πραγματικά ενοχλήθηκα! Ήμουν εκεί με ικανούς συμπαίκτες επιπέδου All Star. Θα ήμουν αναπληρωματικός, αλλά δεν με ενοχλούσε. Βέβαια, δεν θα είχα την ευκαιρία να δείξω όλες τις αγωνιστικές μου ικανότητες, οπότε προκύπτει μία διαφορετική ευκαιρία για μένα...Εδώ είμαι ηγέτης. Διάβασα πολλά για μένα, πως ζητούσα πολλά χρήματα, πως δεν με ενδιέφεραν οι νίκες, πως δεν είμαι πιστός και άλλα. Φυσικά θέλω να κερδίζω. Αυτό κάνω όλη μου τη ζωή. Όλοι έχουν το δικαίωμα άποψης, αλλά εγώ έχω μεγαλώσει στοχεύοντας σε νίκες".
Ας ελπίσουμε πως το νέο του συμβόλαιο με τους Rockets θα του “απαλύνει”τον πόνο, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το ξεκίνημα του στη νέα του ομάδα είναι εντυπωσιακό έχοντας κατά μέσο όρο 35,3 πόντους, 6,3 ασίστ, 6,3 ριμπάουντ, 1,7 κλεψίματα με 41,7 λεπτά συμμετοχής.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management